Apple promuje funkcję aparatu słuchowego w AirPods Pro 2 w świątecznej reklamie
Apple, w końcu, udostępniło świąteczną reklamę zatytułowaną „Heartstrings”, która podkreśla nową funkcję aparatów słuchowych w AirPods Pro 2. Wzruszający film pokazuje relację ojca i córki podczas poranka bożonarodzeniowego.
„Dźwięk i sposób, w jaki go odbieramy, wpływają na nasze połączenie ze światem” – napisało Apple. Firma zauważa, że osoby z ubytkiem słuchu czekają średnio 10 lat na badanie słuchu i dopasowanie aparatu, często nieświadomie żyjąc z problemem.
Funkcja aparatów słuchowych w AirPods Pro 2 jest dostępna w wybranych krajach, m.in. w Polsce, USA, Niemczech i Japonii. Wymaga AirPods Pro 2 z oprogramowaniem 7B19 lub nowszym oraz iPhone’a lub iPada z iOS 18.1.
Słuchawki do dostania za mniej niż 1000 zł. Dostępne dla każdego. Kosmos, że oni to byli w stanie wdrożyć.
Za takie momenty uwielbiam Apple.
Więcej o tej funkcji oraz o badaniu słuchu, które możemy wykonać sami pisał Dominik.