Apple staje się bardziej charytatywne
W trakcie rządów Steva Jobsa, Apple nie należało do firm zbyt zaangażowanych w akcje charytatywne. Brało udział w akcji PRODUCT(Red) i w zasadzie to by było na tyle.
Zmiana CEO, na Time Cooka, poskutkowała też zmianą w podejściu do tego typu spraw. Tim Cook w trakcie spotkania z pracownikami w związku z osiągnięciem rekordowych wyników spółki w ostatnim kwartale, ogłosił m.in. program specjalnych upustów dla pracowników przy zakupie produktów Apple, oraz że firma przeznaczyła już w sumie 100 mln USD na cele charytatywne. 50 mln USD zostało przekazanych dla szpitali w Stanford (m.in. na nowy szpital dla dzieci). Pozostałe 50 mln USD trafiło do fundacji, zajmującej się akcją PRODUCT(Red).
Nie jest to mała kwota, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę ilość pieniędzy jaką Apple ma na swoim koncie, to mogli wykazać się większą wspaniałomyślnością. Tym bardziej, że są mniejsze firmy IT, czy też osoby prywatne z branży, bardziej zaangażowane w działalność charytatywną.
Źródło: The Verge
Komentarze: 3
“osoby prywatne z branży, bardziej zaangażowany w działalność charytatywną.” Mały błąd :)
poprawione, dzięki
Może charytatywnie jakiś iPadzik :)?