Mail od Apple ws problemów z pobieraniem aplikacji iMagazine.pl
Ponieważ dostajemy od Was nadal zgłoszenia, że część z Was nie może pobrać naszej aplikacji lub nie ma możliwości pobrania poszczególnych numerów, zgłosiliśmy się z tym problemem do Apple.
Dostaliśmy odpowiedź, którą publikujemy poniżej:
Hello Dominik,
Thank you for contacting iTunes Connect. We were unable to reproduce this issue. If a customer is claiming to receive an error while attempting to download your app, you will need to direct them to iTunes Store Customer Support.
http://www.apple.com/support/itunes
This will allow the user to directly resolve their specific App Store account issue and the iTunes Store Customer Support team will be able to directly access that customer’s account. If it is determined by iTunes Store Customer Support that the issue lies with your application and not with the App Store or the customer’s account, you will be contacted by Apple to resolve.
We appreciate your continued support of iTunes Connect and the App Store.
Best Regards,
iTunes Connect Support
itunesconnect.apple.com
Problemy dotyczą tylko niektórych z czytelników. Z tego co wiemy i widzimy w statystykach aplikacji to większości wszystko już działa poprawnie. Zachęcamy do pobierania naszej aplikacji:
Komentarze: 14
Tradycyjnie odpowiedź na okrągło.
U mnie aplikacja się instaluje, potwierdzenie prenumeraty przychodzi, ale nie mogę pobrać żadnego numeru :-(
Ja osobiście nie mam problemów i teoretycznie w supporcie też nie mieli. Jeśli można prosić o kontakt taki jak oni sugerują to będzie super.
O wiele łatwiej jest pobrać pdf’a i wrzucić do iBooks. Ta wasza aplikacja działa topornie i jest brzydka jak musztarda.
Działa topornie nie z naszej winy, ale cięgi za to my otrzymujemy…niestety…taki lajf.
Ale porównanie do musztardy spodobało mi się;-)
LOL!
Może i latwiej ale czytanie PDF na iPhone to masochizm. iPub rządzi czyta się rewelacyjnie. Nie wiem jak jest w app bo nie widziałem ale tylko nie PDF…
Klikam pobieraj pobiera, klikam czytac na nowo pobiera… I tak w kolko…
Mam dokładnie identycznie. Aplikacja reinstalowana kilkakrotnie nie pomogło. Restore iPada również niepomógł. Prenumeraty uruchomić nie mogę (meila z potwierdzeniem nie dostaję) a przy aplikacji kiosk bez przerwy jest denerwująca 1 i za cholere nie chce zniknąć tylko usunięcie iMagazine usuwa tą 1:/
U mnie tak samo, tyle, że potwierdzenie prenumeraty przyszło, ale pobrać nie można. Kiedy pobieranie dochodzi do końca znów pojawia się pobierz, i tak wkoło. Próbowałem przez stronę: http://support.apple.com/kb/HT1933?viewlocale=pl_PL
ale tam “pouczenie”: “…należy skontaktować się z bezpośrednio z twórcą aplikacji”.
Ja dałem sobie spokój i z eGazety czytałem poprzedni numer.
Zdaje się, że trzeba zastosować ctrl+alt+del i będzie wszystko OK. U mnie, po restarcie Ipada poszło już z górki
Pisałem na support tak jak pisałeś Dominik dostałem odpowiedź aby usunąć aplikację z maca i urządzenia, wykonać restore pobrać od nowa i próbować (a w przypadku dalszych problemów kontaktować się z twórcą aplikacji) i udało się zapisać do prenumeraty i pobrać numer (do ponownego uruchomienia aplikacji, wtedy głupieje i wszystkie numery nagle są w kolejce do pobrania) ale w momencie uruchomienia aplikacji wszystkie linki i reklamy maja podświetlenie na niebiesko, które znika samo po ok. 20 sekundach ewentualnie jak dotknę ręką ekran co jest dość upierdliwe. 1 przy kiosku nadal nie znikła a mam tylko i wyłącznie iMagazine.
Miałem podobny problem na ipad3, co miesiąc instalowałem na nowo apke, następnie musiałem pobrać imagazine z przed miesiąca, i po tym zabiegu mogłem pobrać nowe wydanie imagazine.
Wymieniłem na ipad4 w tym miesiącu i o dziwo wszystko działa jak powinno. Nie mam pojęcia od czego to zależy.