Beats wprowadza nową kolekcję kabli do ładowania
Marka Beats (należąca do Apple) wypuściła swoją pierwszą linię kabli do ładowania. Po co? Musicie sobie odpowiedzieć sami na to pytanie. Nowe kable dostępne są w wersjach: USB-C do USB-C, USB-A do USB-C oraz USB-C do Lightning, w długościach 1,5 m i 20 cm.
Dostępne kolory to Bolt Black, Surge Stone, Rapid Red i Nitro Navy (niektóre warianty będą dostępne latem). Kable są plecione, co zwiększa ich trwałość i odporność na plątanie. Obsługują szybkie ładowanie – do 60W (USB-C do USB-C) i 15W (USB-A do USB-C). Kable Lightning oferują szybkie ładowanie wybranych modeli iPhone’ów i iPadów.
Beats promuje premierę spotem reklamowym z udziałem komików: Ben Marshall, Desi Banks i Megan Stalter. Kable można zamawiać już dziś na stronie apple.com, a w sprzedaży stacjonarnej pojawią się 17 kwietnia.
Ceny zaczynają się od 99 zł za sztukę, a wszystko znajdziecie w Apple Online Store.