Rozwiązujemy problem z logowaniem do FaceTime i iMessage
Podczas aktywacji usług FaceTime oraz iMessage może wystąpić błąd, polegający na zapętleniu się procesu logowania. Jeżeli restart urządzenia nie pomaga, można rozwiązać go w inny sposób.
Seria 101 jest kierowana do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzętem Apple. Mamy nadzieję, że dzięki zawartym w niej wskazówkom będziecie mogli nauczyć się wykorzystywać Wasze telefony, tablety czy komputery w jeszcze bardziej efektywny sposób.
Zapętlone logowanie może być wynikiem ustawienia w urządzeniu nieprawidłowego czasu. Aby aktywować usługi, należy więc choćby tymczasowo włączyć automatyczne ustawianie daty. W tym celu należy wejść do Ustawień, a następnie przejść do menu Ogólne. Tam wybieramy przycisk Data i czas, a następnie zaznaczamy opcję Ustaw automatycznie.
Teraz ponawiamy próbę zalogowania się do iMessage oraz FaceTime. Jeżeli się uda i usługi zostaną aktywowane, można wyłączyć automatyczne ustawianie daty.
Źródło: Macworld
Komentarze: 2
W końcu mi się udało….specjaliści z supportu nie mieli już pomysłu.
Niestety trzeba przywrócić tel do ustawien fabrycznych następnie po wgraniu softu zrobić autentykacje ale po SMS a NIE po pęku kluczy icloud. Ten punkt jest dość istotny .W miedzy czasie zalogować się przez stronę na icloud i wyrzucić iPhona z listy urządzeń. I utworzyć jako nowy iPhone na tym samam koncie icloude. Dalej konfiguracja przebiega ju. ż wg instrukcji apple.Pozdrawiam S
czesc, mam ten sam problem. czy krok po kroku moglbys mi napisacjak to zrobic. pozdrawiam. Nicole