Przyszłość telewizji to aplikacje – nowy spot Apple TV
Praktycznie kwartał po premierze Apple TV firma z Cupertino zdecydowała się na premierę kolejnego spotu promującego urządzenie. Kolejny raz nacisk postawiono na dedykowane aplikacje.
Siła nowego Apple TV drzemie w aplikacjach firm trzecich, było to niezwykle zauważalne w ciągu mijających miesięcy. O ile w pierwszych tygodniach Apple TV było bardzo ograniczone, to cały czas się zmienia właśnie za sprawą aplikacji, których jest coraz więcej i są coraz ciekawsze. Spot jest adresowany na rynek amerykański, mamy więc tam promocje wielu usług, które w naszym kraju nie są dostępne, ale są też gry i aplikacje, które są i w polskim App Store.
https://youtu.be/bisUwKlSi60
Spot zatytułowany jest “przyszłość telewizji to aplikacje”. Patrząc na Apple TV rzeczywiście można mieć takie wrażenie. Podobnie działa też Samsung ze swoim Smart TV. To w dedykowanych aplikacjach poszczególnych serwisów VOD, grach oraz dodatkowych aplikacjach jak świetny zakupowy Gilt czy Airbnb, jest przyszłość Smart TV. Wszystko spina jeszcze system operacyjny, a tvOS będzie się rozwijał. Wciąż jednak Apple TV to przyszłość, a nie teraźniejszość. Teraz jest to przyzwoite urządzenie, ale obiecuje znacznie więcej.
Komentarze: 1
Szkoda tylko, ze w dalszym ciagu tych aplikacji jest mało… A o grach już nie wspomnę…