Nie ma przypadków, czyli przeciek kontrolowany
Timing – jedno z kluczowych słów w marketignu, które tak często jest jednak pomijane i lekceważone. Wyczucie czasu sprawia, że w świecie Apple’a nie ma przypadków. Owszem coraz częściej przecieki są nie kontrolowane, ale wiele z działań jest robionych specjalnie.
Nie wierze w przypadek, jeśli chodzi o wczorajsze informacje odnośnie daty konferencji prasowej. Na wysłanie zaproszeń było jeszcze zbyt wcześnie, ale data-plotka pojawiła się dokładnie na kilka godzin przed nowojorską konferencją Samsunga. Jestem niemal pewny, że zaproszenia zostaną wysłane w następną środę, właśnie wtedy, gdy Samsung będzie miał swoją kolejną konferencje tym razem w Tempodromie w Berlinie i tuż przed targami IFA. Sytuacja powtarza się już od kilku lat. Wszystkie konferencje od premiery iPhone’a 5 odbywały się w drugim tygodniu września. Właśnie tak by spuścić zasłonę dymną na wydarzenia konkurencji i tematem numer jeden uczynić produkt Apple’a.
Nowy iPhone może nas już nie zaskoczyć, ale wszystko wskazuje na to, że będzie to smartfon o którym będzie się mówić dużo. Zanosi się na naprawdę gorącą premierę, choć z drugiej strony wydaje się, że naprawdę wiele o tym telefonie już wiemy.
Komentarze: 2
Czekamy z niecierpliwością…
Witam, nie “marketignu” tylko “marketingu” i “nie” z przymiotnikami piszemy razem czyli “niekontrolowane”. Pozdrawiam