Gdzie serwisować telefon iPhone?

09/11/2010, 12:58 · · · 4

Wyłączny dystrybutor Apple w Polsce wystosował dziś wielce interesująca informację prasową na temat możliwości serwisowania telefonów iPhone. Jak możemy w niej wyczytać serwis iSource świadczy usługę serwisu gwarancyjnego nie tylko w przypadku iPhonów zakupionych na naszym rodzimym rynku, ale również, tych kupionych za granicą. Szczegóły w pełnej informacji prasowej.

Gdzie serwisować telefon iPhone?
Odpowiedź jest prosta, jeśli kupiliśmy telefon u jednego z dwóch operatorów – w sieci Era lub Orange. Obie te sieci mają podpisane umowy ze swoimi własnymi punktami serwisowymi i w razie kłopotów możemy się tam udać. Co jednak, jeśli kupiliśmy telefon u jednego z niezależnych dostawców, lub wręcz przywieźliśmy z podróży zagranicznej? Do niedawna jedyną możliwością bezpłatnej naprawy gwarancyjnej było odesłanie telefonu za granicę do wymienionych w karcie gwarancyjnej dla danego kraju punktów serwisowych.

– Od niedawna oficjalny, autoryzowany przez Apple serwis telefonów iPhone, nie pochodzących z oficjalnej krajowej dystrybucji, prowadzony jest przez naszą firmę – mówi dr Janusz Borodziński, szef serwisu i wsparcia firmy iSource, jedynego polskiego dystrybutora sprzętu Apple. – Oznacza to, że klienci nie muszą już odsyłać swoich telefonów za granicę, wszystkie działania, od diagnostyki po naprawę i dostarczenie urządzenia odbywają się w Polsce. Oczywiście firma prowadzi także pogwarancyjny serwis telefonów, w tym przypadku już bez znaczenia jest miejsce zakupu iPhone. Serwis iSource ma status Apple Authorised Service Provider – oficjalnego serwisu Apple w Polsce, zajmującego się obsługą nie tylko iPhone, ale także komputerów Mac, iMac i MacBook, iPodów i innych urządzeń Apple. Na miejscu można także zlecić rozbudowę swojego urządzenia, a także zamówić usługę odzyskiwania danych.

Jak dostarczyć telefon do serwisu? Można go przywieźć osobiście, na ul. Działkową 85 w Warszawie. Prościej jednak jest skontaktować się z serwisem telefonicznie (22 550 86 86) lub emailowo na service@isource.pl i uzgodnić przesłanie telefonu przesyłką kurierską, wraz z opisem problemu i kontaktem do siebie. Naprawiony telefon wróci do nas tą samą drogą. Należy pamiętać o sporządzeniu kopii zapasowej telefonu (np. przez podłączenie go do komputera i zgranie danych), na wypadek np. konieczności wymiany całego urządzenia.



4

Norbert Cała

Jedno słowo - Geek. Prowadzący blog http://ipod.info.pl oraz zastępca redaktora naczelnego @imagazinepl.

norbertcala