Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu iSource wprowadza ORO dla iPadów

iSource wprowadza ORO dla iPadów

2
Dodane: 13 lat temu

ORO, czyli Odpłatna Rozszerzona Ochrona, jest dobrą ofertą dla wszystkich użytkowników, którzy z różnych względów nie chcą/mogą wymieniać częściej swojego sprzętu niż co roku i cenią sobie spokój i bezpieczeństwo posiadania gwarancji.

Standardowa gwarancja na produkty Apple to 12 miesięcy. Po tym czasie mamy 3 opcje – albo nie mamy już gwarancji, albo wykupujemy Apple Care albo właśnie ORO.

Apple Care jest dosyć drogą usługą, ale jest honorowany na całym świecie. ORO jest skierowany do naszych rodzimych klientów – jeśli nie wyjeżdżacie to kupujcie ORO. Ja z doświadczenia wiem, że się przydaje – jak poszukacie na moim prywatnym blogu  (www.macabra.pl), to zauważycie, że pisałem kilkukrotnie o problemach jakie miałem ze swoim Macbookiem Pro, które wydarzyły mi się w krótkim czasie od zakończenia gwarancji fabrycznej. Na szczęście miałem właśnie ORO, dzięki któremu reperacja obeszła się bezkosztowo i bez potrzeby wymiany komputera na nowy.

Ale wracając do meritum – iSource wprowadza ORO dla iPadów. Ja ze swojej strony z czystym sumieniem polecam, tym bardziej, że Apple Care nie jest dostępne dla iPadów w Polsce.

ORO zapewnia pokrycie kosztów związanych z naprawami sprzętu (części i robocizna) w serwisie iSource S.A. w drugim roku użytkowania od oryginalnej daty zakupu przez pierwszego użytkownika.

Produkty obejmujące iPady 1 w cenie 249 PLN brutto oraz iPady 2 w cenie 299 PLN brutto są już dostępne u Partnerów Handlowych firmy iSource S.A., na www.sklep.bludot.pl oraz w Punkcie Przyjęć Serwisu Apple i Outlecie iSource w gmachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego w lokalu nr 14 przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie.

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, rowery, fotografia i dobra kuchnia. Redaktor naczelny iMagazine - @dominiklada

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 2

A słyszałeś o odpowiedzialności sprzedawcy za towar? Producent może dać gwarancję na ile chce, może nawet wcale nie dać gwarancji, ale zgodnie z przepisami UE sprzedawca odpowiada za towar przez dwa lata i w przypadku jakiejś awarii zgłaszasz się do sprzedawcy i on ma obowiązek naprawy sprzętu.