Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016
Po sukcesie wystawy fotograficznej “Shot on iPhone 6 Wroclove #bezbarier” ponownie zaangażowaliśmy się jako patron medialny przy kolejnym projekcie Łukasza Banaszaka – „Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016”. Oddaję głos autorowi, ogranizatorowi wystawy:
Kampania Shot on iPhone 6 Wroclove #bezbarier pokazała nowe, niezmierzone obszary zastosowania iPhona w technologicznym przekraczaniu barier i tworzeniu przyjaznej przestrzeni publicznej. Otrzymałem setki maili od zainteresowanych macuserów oraz zwyczajnych odbiorców. Postanowiłem razem z Bartłomiejem Skrzyńskim- Rzecznikiem Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością kontynuować cykl wydawniczy.
iPad jako narzędzie pracy, od pierwszej do szóstej fenomenalnej- generacji zauroczył mnie prostotą i funkcjonalnością, której zawsze poszukiwałem w elektronice użytkowej. Towarzyszy mi w trakcie studiów doktoranckich i codziennej pracy naukowo – eksperckiej.
Przejechałem z nim tysiące kilometrów.
Apple dostarczając iPad Air 2: perfekcyjne urządzenie – tablet doskonały w filmie pt. „iPad – Make a film with iPad” rzuciło wyzwanie – zachęcając miliony użytkowników do własnego, twórczego przekraczania własnych barier.
Podjąłem się tego tego zadania. Podnosząc tym samym poprzeczkę.
Ruszyłem z pracami do pierwszej polskiej kampanii iPada pt. „Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016”. W ramach której przedstawię ludzi, miejsca i wydarzenia wpisujące się w kontekst Wrocławia – Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (inicjatywa jest realizowana przy ścisłej współpracy i pod patronatem ESK).
Miasta niezwykłego, wielokulturowego którego mieszkańcy inicjują pozytywne zmiany bez barier.
Wybrałem unikatowych modeli – ambasadorów: Marka Moi (znanego polskiego developera Apple) z synem, Macieja Nowakowskiego (redaktora iMagazine i blogera), Bartłomieja Skrzyńskiego, dr Jana Stasieńko (Dyrektora Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej DSW) i Agatę Roczniak w kreacji Femestage Eva Minge (Członka Rady Programowej Fundacji Evy Minge „Black Butterflies”).
Zapraszam Państwa w podróż do świata klasycznej fotografii mobilnej. Sięgając po inspirację haute couture – esencji mody dokonałem syntezy: wartości, klasyki B&W i technologicznego przekraczania barier.
W trailerze zobaczą Państwo Muzeum Współczesne Wrocław, Teatr Muzyczny Capitol, Centrum Poznawcze Hali Stulecia i Bar „Barbarę” – siedzibę biura i wizytówkę Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
Premiera kampanii odbędzie się w dniu 6 grudnia na łamach Blogów Wrocławskich.
Patroni medialni : iMagazine, MyApple.pl i Agencja Click Community (której założycielem jest Rahim Blak).
Partnerzy kampanii: Dolnośląska Szkoła Wyższa, Fundacja Evy Minge „Black Butterflies”, Fundacja Edukacja i Rozwój prowadząca Blogi Wrocławskie
Patronaty: Bartłomieja Skrzyńskiego Rzecznika Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością, Europejskiej Stolicy Kultury 2016
Komentarze: 1
Apple to klasa sama w sobie i aż miło na tym sprzęcie pracować. Ciekawe zdjęcia w artykule. Pozdrawiam http://www.rafalboruch.com