iMagazine

Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016

20/11/2015, 17:52 · · · 1

Po sukcesie wystawy fotograficznej “Shot on iPhone 6 Wroclove #bezbarier” ponownie zaangażowaliśmy się jako patron medialny przy kolejnym projekcie Łukasza Banaszaka – „Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016”. Oddaję głos autorowi, ogranizatorowi wystawy:

Kampania Shot on iPhone 6 Wroclove #bezbarier pokazała nowe, niezmierzone obszary zastosowania iPhona w technologicznym przekraczaniu barier i tworzeniu przyjaznej przestrzeni publicznej. Otrzymałem setki maili od zainteresowanych macuserów oraz zwyczajnych odbiorców. Postanowiłem razem z Bartłomiejem Skrzyńskim- Rzecznikiem Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością kontynuować cykl wydawniczy.

iPad jako narzędzie pracy, od pierwszej do szóstej fenomenalnej- generacji zauroczył mnie prostotą i funkcjonalnością, której zawsze poszukiwałem w elektronice użytkowej. Towarzyszy mi w trakcie studiów doktoranckich i codziennej pracy naukowo – eksperckiej.

Przejechałem z nim tysiące kilometrów.

Apple dostarczając iPad Air 2: perfekcyjne urządzenie – tablet doskonały w filmie pt. „iPad – Make a film with iPad” rzuciło wyzwanie – zachęcając miliony użytkowników do własnego, twórczego przekraczania własnych barier.

Podjąłem się tego tego zadania. Podnosząc tym samym poprzeczkę.

Ruszyłem z pracami do pierwszej polskiej kampanii iPada pt. „Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016”. W ramach której przedstawię ludzi, miejsca i wydarzenia wpisujące się w kontekst Wrocławia – Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (inicjatywa jest realizowana przy ścisłej współpracy i pod patronatem ESK).

Miasta niezwykłego, wielokulturowego którego mieszkańcy inicjują pozytywne zmiany bez barier.

FullSizeRender 16

Wybrałem unikatowych modeli – ambasadorów: Marka Moi (znanego polskiego developera Apple) z synem, Macieja Nowakowskiego (redaktora iMagazine i blogera), Bartłomieja Skrzyńskiego, dr Jana Stasieńko (Dyrektora Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej DSW) i Agatę Roczniak w kreacji Femestage Eva Minge (Członka Rady Programowej Fundacji Evy Minge „Black Butterflies”).

Zapraszam Państwa w podróż do świata klasycznej fotografii mobilnej. Sięgając po inspirację haute couture – esencji mody dokonałem syntezy: wartości, klasyki B&W i technologicznego przekraczania barier.

W trailerze zobaczą Państwo Muzeum Współczesne Wrocław, Teatr Muzyczny Capitol, Centrum Poznawcze Hali Stulecia i Bar „Barbarę” – siedzibę biura i wizytówkę Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Premiera kampanii odbędzie się w dniu 6 grudnia na łamach Blogów Wrocławskich.

Patroni medialni : iMagazine, MyApple.pl i Agencja Click Community (której założycielem jest Rahim Blak).

Partnerzy kampanii: Dolnośląska Szkoła Wyższa, Fundacja Evy Minge „Black Butterflies”, Fundacja Edukacja i Rozwój prowadząca Blogi Wrocławskie

Patronaty: Bartłomieja Skrzyńskiego Rzecznika Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością, Europejskiej Stolicy Kultury 2016

 

1

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii, dobrej kuchni, swojej żony oraz synów - Franka i Leona. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

W archiwum iMag Weekly znajdziecie ponad 500 felietonów, artykułów, recenzji, opisów, przepisów oraz relacji z podróży – w sumie do przeczytania jest ponad 500 tysięcy słów. Wykupienie dostępu do niego jest „dożywotnie” (czyli tak długo jak będzie funkcjonował iMagazine) i wystarczy to zrobić raz. Nasz tygodnik będzie wydawany do dnia 27/01/2017.

Osoby, które miały wykupioną jakąkolwiek subskrypcję otrzymały pełny dostęp do archiwum.