Rozwiązanie dla problemu ze spamem w Kalendarzu iCloud
Ostatnio coraz więcej osób w Polsce narzeka na problem ze spamem w Apple’owym Kalendarzu. Niestety, dopóki Apple tego problemu nie rozwiąże, będziemy musieli polegać na niezbyt eleganckim rozwiązaniu, które znajdziecie poniżej.
Przepis
- Uruchom Kalendarz na jakimkolwiek iPhonie, iPadzie lub Macu.
- Stwórz nowy kalendarz, na przykład nazwany „Spam”.
- Przepisz wszystkie spamowe zaproszenia do tego kalendarza.
- Skasuj kalendarz „Spam”.
- Pojawi się okienko, w którym należy skorzystać z opcji „Skasuj i nie powiadamiaj” („Delete and Don’t Notify”).
Niestety te kroki trzeba powtarzać dla przyszłych spamowych zaproszeń.
Przepis 2
Można również wejść na iCloud.com, kliknąć w Kalendarz i potem w kółko zębate w dolnym lewym rogu. To otwiera preferencje, w których należy przejść do preferencji zaawansowanych. Tam jest dostępna opcja przekazywania wszystkich zaproszeń na podanego przez nas maila. Niestety, to rozwiązanie ma wadę – w Kalendarzu nie będą się też pojawiały te prawdziwe – więc nie zamierzam z niego korzystać.
Twój ruch, Apple.