Rozwiązanie dla problemu ze spamem w Kalendarzu iCloud

28/11/2016, 09:57 · · · 13

Ostatnio coraz więcej osób w Polsce narzeka na problem ze spamem w Apple’owym Kalendarzu. Niestety, dopóki Apple tego problemu nie rozwiąże, będziemy musieli polegać na niezbyt eleganckim rozwiązaniu, które znajdziecie poniżej.

Przepis

  1. Uruchom Kalendarz na jakimkolwiek iPhonie, iPadzie lub Macu.
  2. Stwórz nowy kalendarz, na przykład nazwany „Spam”.
  3. Przepisz wszystkie spamowe zaproszenia do tego kalendarza.
  4. Skasuj kalendarz „Spam”.
  5. Pojawi się okienko, w którym należy skorzystać z opcji „Skasuj i nie powiadamiaj” („Delete and Don’t Notify”).

Niestety te kroki trzeba powtarzać dla przyszłych spamowych zaproszeń.

Przepis 2

icloud-calendar-www-adv-prefs

Można również wejść na iCloud.com, kliknąć w Kalendarz i potem w kółko zębate w dolnym lewym rogu. To otwiera preferencje, w których należy przejść do preferencji zaawansowanych. Tam jest dostępna opcja przekazywania wszystkich zaproszeń na podanego przez nas maila. Niestety, to rozwiązanie ma wadę – w Kalendarzu nie będą się też pojawiały te prawdziwe – więc nie zamierzam z niego korzystać.

Twój ruch, Apple.

13

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.