iMagazine

Puchnąca bateria w Apple Watch 1. gen

04/05/2017, 09:27 · · · 8

Kilka dni temu w serwisie 9to5Mac pojawiła się informacja, że Apple rozszerzyło do 3 lat program naprawczy Apple Watch pierwszej generacji, w których wystąpiły problemy z puchnięciem baterii. Wczoraj sam miałem okazję przekonać się, jak wygląda procedura serwisowa.

Wiadomość ta oznacza, że użytkownicy zegarka, których spotkały tego typu problemy, mogą cieszyć się darmowym serwisem przez aż dwa lata po zakończeniu standardowej, rocznej gwarancji. W przypadku większości urządzeń Apple dotkniętych wadami baterii, okres ten wynosi rok (plus rok gwarancji). Biorąc pod uwagę fakt, że 24 kwietnia minęły dwa lata od rynkowej premiery Apple Watcha, na decyzji producenta skorzystają wszyscy obecni nabywcy gadżetu.

Informacja podana przez 9to5Mac zbiegła się w czasie z moim powrotem do Australii, gdzie zabrałem ze sobą zepsutego Apple Watcha 1. generacji należącego do mojej mamy. Zgadniecie, jaka wada go dotknęła? Bingo! Spuchnięta bateria. Jak ją rozpoznać? To proste. W większości wypadków przypadłość ta powoduje odklejenie lub odstawanie ekranu od obudowy. Właśnie dlatego wczoraj wybrałem się na umówioną wizytę w Apple Brisbane. Krótka rozmowa z technikiem potwierdziła moje przypuszczenia i zakończyła się uzyskaniem informacji, że najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu będę mógł odebrać nowy zegarek. Trzymajcie kciuki!

Właściwie jedyną różnicą w stosunku do moich poprzednich wizyt w sklepie Apple mających na celu naprawę sprzętu była seria pytań o warunki, w jakich korzystano z zegarka oraz możliwe uszkodzenia. Wygląda na to, że Apple stara się jak najszybciej zlokalizować źródło stosunkowo powszechnego problemu, wykorzystując do tego wywiady z użytkownikami.

źródło9to5Mac

8

Tomasz Szykulski

Fotograf, podróżnik, freelancer. Student uczelni w USA, Irlandii i Australii. Zajrzyj na moją stronę - szykulski.com.


8
Dodaj komentarz

avatar
6 Comment threads
2 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
PiotrMarcinJezus ChrystusTomasz SzykulskiLespru Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
DeGrasse
Gość
DeGrasse

To bardzo miła wiadomość.

Marcin Szotmiller
Gość
Marcin Szotmiller

Ja przedwczoraj oddałem swojego do iSpot u czekam na nowy.

Lespru
Gość
Lespru

normalnie takie tematy to od ręki są załatwiane (w oficjalnym App Store) – czemu musisz czekać ?

Tomasz Szykulski
Gość
Tomasz Szykulski

Podejrzewam, że to kwestia starego hardware’u. Zegarek trafił do centrum serwisowego, które ostatecznie potwierdzi wadę i wyśle nowy egzemplarz.

Jezus Chrystus
Gość

Serwis – naprawa lub wymiana, to w Apple również powoduje, że nabywa się z zadowoleniem ich produkty!

Tomasz Szykulski
Gość
Tomasz Szykulski

to prawda!

Marcin
Gość
Marcin

Z innej beczki. Jaki app wyświetla kurs EUR na tarczy?

Piotr
Gość
Piotr

Miałem pecha , bateria spuchła tydzień temu. Nie załapałem sie na gwarancyjną wymianę . Apple zaproponowało mi naprawę za 1060 zł. Słabo !!!!