Kultura w komentarzach

24/06/2019, 10:23 · · · 26

Szanowni czytelnicy, bardzo mi przykro z powodu ostatniego spadku poziomu dyskusji w komentarzach, więc przypomnę kilka prostych zasad, jakimi kierujemy się tutaj na iMagazine…

  1. Konstruktywna krytyka jest bardzo mile widziana. Konstruktywna, czyli wnosząca coś do dyskusji lub artykułu, zachęcająca do kontynuowania tematu w komentarzach.
  2. Mowa nienawiści, hate, wyzwiska, spam itp. nie są mile widziane.
  3. Nie walczcie (wyzywajcie) ze sobą, tylko walczcie na argumenty. Prędzej czy później komuś zaczyna brakować argumentów i zaczynają się osobiste wycieczki – nie prościej przyznać komuś rację?
  4. GIGO (garbage in, garbage out) – jeśli piszesz śmieci, to ten komentarz trafi do kosza.

Przykłady

Z Ciebie taki zawodowiec, jak z koziej dupy trąba . Pewnie jesteś z obozu szajsunga .

Leci do kosza.

Lecz się .

Kosz. No i ta spacja przed kropką…

Ten wpis jest tak GLUPI iz spytam sie ciebie czy wiesz czy to beta i co to oznacza?

Kosz. Chciałbym też zauważyć, że możecie śmiało korzystać z polskich znaków tutaj – nie mamy takich ograniczeń jak standard SMS dot. liczby słów. Nie pobieramy też opłat za publikowanie komentarzy i nie są one ograniczone liczbą znaków.

Wpisy linkowane

Od czasu do czasu na stronie pojawiają się wpisy linkowane. Oznaczone są ikonką linka w tytule i polegają na tym, że pod tytułem zaszyty jest link do artykułu, do którego się odnoszą. Najczęściej służą do dodania krótkiego, autorskiego i subiektywnego komentarza do danego tematu oraz zachęcenia czytelników do odwiedzenia i przeczytania źródła.

Jeśli Wam się te wpisy nie podobają, to sugeruję najprostsze możliwe rozwiązanie – nie czytajcie ich.


Dziękuję za uwagę i za utrzymywanie wysokiego poziomu dyskusji w komentarzach.

26

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.