Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Tesla Model 3 dostępna w Polsce w abonamencie Qarsona

Tesla Model 3 dostępna w Polsce w abonamencie Qarsona

Norbert Cała
norbertcala
14
Dodane: 5 lat temu

Qarson to lider francuskiego rynku sprzedaży aut na abonament z polskimi korzeniami. Do naszego kraju wszedł na początku roku, a stoiska firmy możecie znaleźć w wielu galeriach handlowych. Do tej pory oferował auta dość budżetowe w abonamentach od 500 zł. Teraz się to zmienia i od dzisiaj (26 czerwca) do stałej oferty Qarsona wchodzi Tesla Model 3

Przy okazji komunikatu prasowego o wprowadzeniu tego modelu dowiedzieliśmy się trochę ciekawostek na temat rynku elektromobilności w Polsce.

Od stycznia do maja br. liczba rejestracji wzrosła o 100% wobec analogicznego okresu 2018 r. – z 815 do 1633 pojazdów zeroemisyjnych. Dziś po polskich drogach jeździ 5,9 tysięcy aut elektrycznych,
w tym również Tesli, która nad Wisłą jeszcze nie posiada oficjalnego dealera.
W rezultacie spośród 34 zarejestrowanych w tym roku modeli marki tylko 10 aut było nowych.

Jednak właśnie za sprawą Qarsona od dziś można mieć Tesle w Polsce niejako oficjalnie. W ofercie Qarsona dostępne będą dwie wersje Tesla Model 3, Standard Range Plus oraz Long Range AWD. Pierwsza oferuje zasięg ponad 400 km, a koszt miesięcznego wynosi 3999 zł brutto przy umowie abonamentowej podpisywanej na 36 miesięcy lub 4599 zł brutto przy umowie zawartej na 24 miesiące. W obu przypadkach opłata startowa wynosi 5999 zł brutto. W przypadku wersji Long Range AWD o zasięgu 500 km opłata abonamentowa w ramach umowy podpisywanej na 24 miesiące wynosi 4999 zł brutto przy opłacie startowej 9999 zł brutto.

W jednej i drugiej wersji w cenie abonamentu mamy możliwość przejechania 10 000 km w 12 miesięcy, który można zwiększyć do 15, 20 lub 25 tysięcy kilometrów. Wszelkie przeglądy i naprawy są w cenie. Do abonamentu jednak musimy dokupić ubezpieczenie i jeśli chcemy opony zimowe lub całoroczne.

Dzięki Qarsonowi może się znacząco spopularyzować elektromobilność w Polsce, szczególnie że firma planuje wprowadzenie innych, prawdopodobnie tańszych samochodów elektrycznych do oferty. Oferta na Teslę jest bardzo ciekawa, ale jednak dość kosztowna.

Norbert Cała

Jedno słowo - Geek.

norbertcala
Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 14

4000*36=144.000zlotych w skali trzech lat, bardzo spoko zwazywszy ze podobnie kosztuje cala nowa tesla model 3 w Europie… Co wiecej widze to jako idealne rozwiazanie dla firm i alternatywe dla leasingow. Mega!

Łukaszu, wydasz 144.000 zł i nie masz nic… Jeżeli weźmiesz w Leasing to po 3 latach sprzedasz auto za – lekko licząc – połowę ceny. Mówimy o 72.000 zł różnicy. Dla mnie to nie jest żadna alternatywa.

Tak, zapłacisz za nową teslę w ciągu trzech lat ale jej nie będziesz mieć – faktycznie mega :)

Hehe, dokładnie… kolega Przemek najwyraźniej lubi wszelakie abonamenty i subskrypcje :)
Taki jest teraz przeciętny użytkownik “wszystkiego”:
• muzyka – Apple Music / niby masz a nie masz
• Adobe Lightroom / niby masz a nie masz
• i inne
• teraz możesz mieć Teslę :)

Polska nie ma infrastruktury gotowej na wzrost pojazdów 100% elektrycznych. Poza tym nie zapominajcie jak w Polsce produkuje się prąd.

jak napisałem “dość kosztowna” 🤷🏻‍♂️

jak napisałem “dość kosztowna” 🤷🏻‍♂️

4000*36=144.000zlotych w skali trzech lat, bardzo spoko zwazywszy ze podobnie kosztuje cala nowa tesla model 3 w Europie… Co wiecej widze to jako idealne rozwiazanie dla firm i alternatywe dla leasingow. Mega!

Łukaszu, wydasz 144.000 zł i nie masz nic… Jeżeli weźmiesz w Leasing to po 3 latach sprzedasz auto za – lekko licząc – połowę ceny. Mówimy o 72.000 zł różnicy. Dla mnie to nie jest żadna alternatywa.

Tak, zapłacisz za nową teslę w ciągu trzech lat ale jej nie będziesz mieć – faktycznie mega :)

Hehe, dokładnie… kolega Przemek najwyraźniej lubi wszelakie abonamenty i subskrypcje :)
Taki jest teraz przeciętny użytkownik „wszystkiego”:
• muzyka – Apple Music / niby masz a nie masz
• Adobe Lightroom / niby masz a nie masz
• i inne
• teraz możesz mieć Teslę :)

Polska nie ma infrastruktury gotowej na wzrost pojazdów 100% elektrycznych. Poza tym nie zapominajcie jak w Polsce produkuje się prąd.

Jeśli wpuscisz to w koszty firmy to robi się ciekawie