iMagazine

Nowa reklama Apple: Zrób komuś Święta

25/11/2019, 19:38 · · · 3

Rok za rokiem mija, a marketing Apple trzyma się, dawno obranej strategii – emocje przede wszystkim. Tuż przed Świętem Dziękczynienia i Black Friday koncern opublikował tegoroczny, przedświąteczny spot; rozpoczynający szał zakupowy.

Opowieść, zatytułowana „Niespodzianka”, w której główną rolę gra iPad, to przygoda rozgrywająca się w świecie wspomnień. Rodzina odwiedzająca dziadka, który wspomina zmarłą babcię – uderza w to, co każdy z nas odczuwa przy okazji okresu około świątecznego: w tęsknotę. Główna bohaterka – wnuczka – wykorzystuje iPada jako centrum rozrywki, aż w końcu z wykorzystaniem pokazu slajdów oraz Keynote, pomaga dziadkowi wrócić do dawnych lat – ofiarując mu zapakowanego w świąteczny papier iPada, na którym owy prezent się wyświetla. Dobrze, że Apple sięgnęły tutaj do zabiegu łączącego świat analogowy z cyfrowym, a nie postawiło na wysyłanie e-kartek. Dodatkowo koresponduje to z puentą klipu:

„Sometimes, the best gifts can come from the most unexpected places.”

Czasami, najlepsze prezenty mogą pochodzić z najmniej oczekiwanych miejsc.

– nie sposób się nie zgodzić.

W ubiegłym roku, Apple stworzyło niesamowitą, poklatkową animację, która wzbogacona o utwór  16-letniej piosenkarki Billie Eilish, nie tylko pozwoliła piosence „Share Your Gifts” zagościć na szczytach grudniowych list muzycznych nowości, ale chwytała za serce chyba każdego. W tym roku jest mniej efektownie, ale opublikowany dziś film prawdopodobnie nie jest ostatnim na słowem, które Apple wypowie w te Święta.

źródłoYouTube (Apple)

3

Krzysztof Kołacz

Fan Apple. Redaktor iMagazine.pl. 🎙 Podcaster: www.boczemunie.pl. Mówca publiczny. 🏃🏻‍♂️ Biegacz. Pasjonat ☕️ speciality. 👉 www.krzysztofkolacz.pl


3
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
2 Thread replies
4 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
SopranowskiKrzysztof KołaczŁukasz Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Łukasz
Gość
Łukasz

reklama wzruszająca pod koniec …. ale czego uczy na początku ? Daj dziecku tablet i miej na nie wyj….. Podprogowe działania na rodziców, raczej żadne dziecko no może jakiś promil odwali taki prezent komukolwiek. Za to wizja ciszy i spokoju w aucie czy w domu już jak najbardziej przemawia do głównych zainteresowanych, posiadających gotówkę rodziców.

Sopranowski
Gość
Sopranowski

Niekoniecznie. Pokazuje też, że jak dasz temu dziecku tablet to nie zawsze są takie głupiutkie.
pozdrawiam