Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Wymienione egzemplarze AirPods Max bez poduszek

Wymienione egzemplarze AirPods Max bez poduszek

2
Dodane: 4 lata temu
fot. 9to5mac

Niektóre egzemplarze AirPods Max mają problem z kondensacją wody wewnątrz każdej muszli. Co prawda póki co nikogo z redakcji ten problem nie dotyka, ale jak donoszą klienci ze świata, jeśli Apple wymieni Wam AirPods Max w ramach gwarancji na nowy model, to otrzymacie je bez magnetycznych poduszek.

To częsta praktyka, po pierwsze związana z logiką, serwisujecie przecież słuchawki, a nie poduszki. Po drugie z ekologią. Po trzecie podobnie sprawa wygląda w przypadku zegarków Apple Watch, gdzie już na serwis zegarek oddajecie przecież bez paska i także bez niego otrzymujecie nowy egzemplarz.

Kompletnie nie rozumiem zatem dyskusji, która przewija się przez Sieć, ale widocznie chodzi o to, żeby Apple dało nam coś za darmo. Tak to nie działa. Jeśli chcecie dokupić sobie nowe poduszki to macie taką możliwość. Do wyboru do koloru w Apple Online Store.

AirPods Max – ciekawostki, problem z kondensacją, wygoda ich noszenia i rozmowa z Apple Support

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 2

Nie rozumiem lekceważenia problemu.
Jako użytkownik wysyłam cały zakupiony komplet z fabrycznym wyposażeniem, czyli z poduszkami a zwrotnie dostaję bez poduszek i mam mówić, że nie ma problemu, bo mogę je sobie dodatkowo kupić?

To ja kompletnie nie rozumiem tego komentarza autora. Albo Krzysztof nie zrozumiałeś problemu, albo, go niedostatecznie opisałeś.

Jeżeli kupiłem zestaw Nikona Z6 + FTZ i oddaję komplet do serwisu, bo coś było z aparatem i otrzymuję sam aparat bez adaptera FTZ który kosztuje tysiaka i za którego zapłaciłem to chyba jest to problem?

Jeżeli Nikon chciał samo body i mi je wymienił na nowe, to tylko jakiś dureń spodziewałby się, że dostanie drugi gratisowy adapter.

Jak to w końcu jest z tym serwisem słuchawek?

Nie rozumiem lekceważenia problemu.
Jako użytkownik wysyłam cały zakupiony komplet z fabrycznym wyposażeniem, czyli z poduszkami a zwrotnie dostaję bez poduszek i mam mówić, że nie ma problemu, bo mogę je sobie dodatkowo kupić?

To ja kompletnie nie rozumiem tego komentarza autora. Albo Krzysztof nie zrozumiałeś problemu, albo, go niedostatecznie opisałeś.

Jeżeli kupiłem zestaw Nikona Z6 + FTZ i oddaję komplet do serwisu, bo coś było z aparatem i otrzymuję sam aparat bez adaptera FTZ który kosztuje tysiaka i za którego zapłaciłem to chyba jest to problem?

Jeżeli Nikon chciał samo body i mi je wymienił na nowe, to tylko jakiś dureń spodziewałby się, że dostanie drugi gratisowy adapter.

Jak to w końcu jest z tym serwisem słuchawek?