Problemy z synchronizacją iPhone’a lub iPada z komputerami M1

02/02/2021, 13:12 · · · 1

Niektórzy użytkownicy iOS zgłaszają, że nie mogą już otwierać żadnej aplikacji pochodzącej od zewnętrznego developera na iPhonie lub iPadzie po zsynchronizowaniu urządzeń z nowymi komputerami Apple, wyposażonymi w procesory Apple M1. Aplikacje po prostu wyłączają się po próbie ich otwarcia.

Pierwsze doniesienia o tym problemie użytkownicy udostępnili w grudniu 2020 r., czyli miesiąc po premierze nowych komputerów Mac. Podobne raporty zostały opublikowane w społeczności Wsparcia Apple, a także na Reddicie.

Według użytkowników aplikacje firm trzecich zainstalowane z App Store po prostu przestały działać po zsynchronizowaniu iPhone’a lub iPada z nowymi komputerami Apple (M1) za pomocą Findera. Jak pokazano w filmie udostępnionym na Reddicie, każda z tych aplikacji zamyka się, gdy użytkownik próbuje ją otworzyć. Wygląda na to, że błąd uniemożliwia również aktualizację tych aplikacji, a nawet instalację nowych z poziomu App Store!

Jeśli korzystanie z komputerów z procesorami Apple M1, najlepszą rzeczą, jaką możecie teraz zrobić, jest unikanie synchronizacji urządzeń z tym komputerem, dopóki Apple nie naprawi błędu w przyszłych aktualizacjach oprogramowania.



źródło9to5mac

1

Krzysztof Kołacz

👨🏻‍💻 Piszę tutaj. 🎙 O technologii, biznesie i sporcie rozmawiam w podcaście: boczemunie.pl. 🍋 Jestem Brand Managerem FreshMail.pl. 🏃🏻‍♂️ Biegam. Parzę i piję ☕️ specialty. 👉 krzysztofkolacz.pl