Problemy z synchronizacją iPhone’a lub iPada z komputerami M1
Niektórzy użytkownicy iOS zgłaszają, że nie mogą już otwierać żadnej aplikacji pochodzącej od zewnętrznego developera na iPhonie lub iPadzie po zsynchronizowaniu urządzeń z nowymi komputerami Apple, wyposażonymi w procesory Apple M1. Aplikacje po prostu wyłączają się po próbie ich otwarcia.
Pierwsze doniesienia o tym problemie użytkownicy udostępnili w grudniu 2020 r., czyli miesiąc po premierze nowych komputerów Mac. Podobne raporty zostały opublikowane w społeczności Wsparcia Apple, a także na Reddicie.
Według użytkowników aplikacje firm trzecich zainstalowane z App Store po prostu przestały działać po zsynchronizowaniu iPhone’a lub iPada z nowymi komputerami Apple (M1) za pomocą Findera. Jak pokazano w filmie udostępnionym na Reddicie, każda z tych aplikacji zamyka się, gdy użytkownik próbuje ją otworzyć. Wygląda na to, że błąd uniemożliwia również aktualizację tych aplikacji, a nawet instalację nowych z poziomu App Store!
Jeśli korzystanie z komputerów z procesorami Apple M1, najlepszą rzeczą, jaką możecie teraz zrobić, jest unikanie synchronizacji urządzeń z tym komputerem, dopóki Apple nie naprawi błędu w przyszłych aktualizacjach oprogramowania.
Komentarze: 1
Z życia darmowego beta testera firmy Apple :)
Większość błędów pewnie załata dopiero następca Big Sur pod koniec roku.