Apple bada kolejny problem z iPhone’ami 14 Pro
Apple prowadzi dochodzenie w sprawie kolejnego problemu, który może powodować zawieszanie się iPhone’ów 14 Pro i 14 Pro Max po przeniesieniu danych przez klientów ze starszego iPhone’a. Firma poinformowała dziś o tym w wewnętrznej notatce uzyskanej przez serwis MacRumors.
We wspomnianej notatce Apple pisze, że „jest świadome tego problemu i prowadzi dochodzenie w tej sprawie”. Producent wyraźnie stwierdza, że niektórzy klienci mogą zauważyć zawieszające się iPhone’y 14 Pro i 14 Pro Max po przywróceniu z kopii iCloud lub przesłaniu danych z poprzedniego iPhone’a podczas procesu szybkiego transferu.
Jako tymczasową poprawkę Apple zaleca klientom wymuszenie ponownego uruchomienia iPhone’a, jeśli przestanie odpowiadać przez ponad 5 minut.
Inny znany problem z nowymi flagowcami dotyczy aktywacji samego urządzenia.
Błąd iOS 16 przy aktywacji nowych iPhone’ów – jak go naprawić?