Poszukiwania zaginionego MacBooka Air, czyli nowa reklama Apple
Apple wypuściło kolejną reklamę w ramach cyklu Apple at Work. Tym razem, wraz z bohaterami krótkometrażowego filmu, ruszamy w pogoń za skradzionym MacBookiem Air.
Joanna Stern z The Walt Street Journal mówiła ostatnio w podcaście u Johna Grubera, że naprawdę nadal liczy na to, iż Apple zmieni politykę łatwego resetowania hasła do Apple ID w skradzionych telefonach. Cóż, firma póki co milczy i odpowiada klipem dotyczącym bezpieczeństwa Maca.
To imponująca pod względem rozmachu, ośmiominutową reklama, ale kto jeśli nie Apple może sobie na takie pozwolić. Wszystko tutaj się zgadza. No może poza jednym. Dlaczego główna bohaterka nie skorzystała z Share Play lub nie pracowała nad tak cenną prezentacją w trybie kolaboracji iCloud? I jeszcze jedno – gdzie się podział iCloud i dlaczego nie miała jej na swoim iPhonie?
Dziękuję za uwagę i polecam zapoznać się z oficjalnym poradnikiem dotyczącym bezpieczeństwa, autorstwa Apple, który znajdziecie tutaj.