Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Nowa polityka prywatności Sonos sugeruje, że firma sprzedaje teraz dane użytkowników

Nowa polityka prywatności Sonos sugeruje, że firma sprzedaje teraz dane użytkowników

0
Dodane: 6 miesięcy temu
fot. Sonos

Na Sonos spadło wiele krytyki za zmianę swojej polityki prywatności, która wprowadziła poważną zmianę polityki poprzez usunięcie jednej linii.

W swoim najnowszym filmie na YouTube Louis Rossmann zwraca uwagę na niedawno zmienioną politykę prywatności Sonos, podkreślając niepokojące pominięcie w porównaniu z poprzednią polityką.

Poprzednia polityka prywatności zawierała ważny zapis: „Sonos nie sprzedaje i nie będzie sprzedawać danych osobowych naszych klientów”.

Oto poprzednia polityka prywatności:

Sonos nie sprzedaje i nie będzie sprzedawać danych osobowych naszych klientów. Jednak niektóre praktyki dotyczące danych opisane w niniejszym Oświadczeniu o ochronie prywatności mogą stanowić „sprzedaż” lub „udostępnianie” danych zgodnie z prawem stanu Kalifornia i/lub innych stanów USA. Więcej informacji dotyczących mieszkańców stanu Kalifornia znajduje się w poniższym Uzupełnieniu dotyczącym stanu Kalifornia. Chcemy, abyś zrozumiał, że informacje o naszych klientach są ważną częścią naszej działalności. Dane użytkowników ujawniamy wyłącznie w sposób opisany w niniejszym Oświadczeniu

A teraz zaktualizowane zasady:

Niektóre praktyki dotyczące danych opisane w niniejszym Oświadczeniu o ochronie prywatności mogą stanowić „sprzedaż” lub „udostępnianie” danych zgodnie z prawem stanu Kalifornia i/lub innych stanów USA. Więcej informacji dotyczących mieszkańców stanu Kalifornia znajduje się w poniższym Uzupełnieniu dotyczącym stanu Kalifornia. Chcemy, abyś zrozumiał, że informacje o naszych klientach są ważną częścią naszej działalności. Dane użytkowników ujawniamy wyłącznie w sposób opisany w niniejszym Oświadczeniu

Sonos nie skomentował jeszcze zmiany polityki, ale jego użytkownicy zasługują na jak najszybszą odpowiedź.

Jeśli firma rzeczywiście sprzedaje teraz dane osobowe swoich użytkowników, decyzja ta powinna zostać szczegółowo wyjaśniona, aby klienci mogli sami zdecydować, czy nadal korzystać z produktów Sonos.

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .