Mastodon

Kilka słów komentarza nt. Tesla Cybertruck Elona Muska [wideo]

12
Dodane: 5 lat temu

Elon Musk wczoraj zaprezentował nowy modeli Tesli – Cybertruck. Nie mogłem się powstrzymać od paru słów komentarza…

Zapraszam do obejrzenia wideo tutaj, jeśli nie ładuje się Wam film w nagłówku.

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 12

Widzę ten pojazd tak jak kiedyś Hammer’a – pudło na kółkach. Tak jak mówił gość z What’s inside – gdy wjechała wersja z matowym pokryciem bryła wyglądała dużo lepiej.

Takie toporne kształty pozwoliły obniżyć koszty produkcji – dadzą ludziom też możliwość  na samodzielne nałożenie jakichś skórek tak jak na pokrywę laptopa :)

Mi to odpowiada.

Masz rację, Hummer 1, to był toporny wojskowy samochód, ale jak Schwarzenegger jeździł nim w filmie to zaczął się boom na ten samochód.

Z tym będzie tylko, że ten jest dużo brzydszy :)
Napewno wersja matowa wygląda lepiej, może takie będą w sprzedaży.

Zgadzam się też, że ta toporna sylwetka jest w celu obniżenia kosztów. Takie blachy zrobiłyby PRLowskie zakłady FSO, Tesla to nie Mercedes czy BMW, nie ma tylu zakładów produkcyjnych, ma wieczne problemy z wyrabianiem się w zapowiadanych liczbach egzemplarzy.

Metodą niemal warsztatową mogą budować te wozy, które mają wszystkie blachy proste a nawet szyby. Elon tym ruchem uporał się z problemami z powłoką lakierniczą, bo tych samochodów nie muszą lakierować ;)

To jak on wygląda z zewnątrz to jest słabizna, ale środek z marmurowym blatem to jest katastrofa.

Ciekawe czy kiedyś doczekam się recenzji tego przez Clarksona. :)

Wygląd jest spowodowany stałą, która została użyta do budowy. Jest on tak twarda, że psują się na niej prasowalnice. Poza tym, biorąc pod uwagę zapędy amerykańskich odbiorców, jest to samochód idealny dla nich, lubujących się w potężnych pick-upach.
Przypomnijmy sobie odbiór pierwszych iPodów czy iPhonów. Elon wie, co robi. Do limuzyny S, X, rodzinnego sedana 3, suva Y, dołącza kolejny brakujący element.

Wygląd jest spowodowany stałą, która została użyta do budowy. Jest on tak twarda, że psują się na niej prasowalnice. Poza tym, biorąc pod uwagę zapędy amerykańskich odbiorców, jest to samochód idealny dla nich, lubujących się w potężnych pick-upach.
Przypomnijmy sobie odbiór pierwszych iPodów czy iPhonów. Elon wie, co robi. Do limuzyny S, X, rodzinnego sedana 3, suva Y, dołącza kolejny brakujący element.

Widzę ten pojazd tak jak kiedyś Hammer’a – pudło na kółkach. Tak jak mówił gość z What’s inside – gdy wjechała wersja z matowym pokryciem bryła wyglądała dużo lepiej.

Takie toporne kształty pozwoliły obniżyć koszty produkcji – dadzą ludziom też możliwość  na samodzielne nałożenie jakichś skórek tak jak na pokrywę laptopa :)

Mi to odpowiada.

Masz rację, Hummer 1, to był toporny wojskowy samochód, ale jak Schwarzenegger jeździł nim w filmie to zaczął się boom na ten samochód.

Z tym będzie tylko, że ten jest dużo brzydszy :)
Napewno wersja matowa wygląda lepiej, może takie będą w sprzedaży.

Zgadzam się też, że ta toporna sylwetka jest w celu obniżenia kosztów. Takie blachy zrobiłyby PRLowskie zakłady FSO, Tesla to nie Mercedes czy BMW, nie ma tylu zakładów produkcyjnych, ma wieczne problemy z wyrabianiem się w zapowiadanych liczbach egzemplarzy.

Metodą niemal warsztatową mogą budować te wozy, które mają wszystkie blachy proste a nawet szyby. Elon tym ruchem uporał się z problemami z powłoką lakierniczą, bo tych samochodów nie muszą lakierować ;)

To jak on wygląda z zewnątrz to jest słabizna, ale środek z marmurowym blatem to jest katastrofa.

Ciekawe czy kiedyś doczekam się recenzji tego przez Clarksona. :)