Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Program niezależnych serwisów Apple rozszerza się na cały świat

Program niezależnych serwisów Apple rozszerza się na cały świat

1
Dodane: 3 lata temu
fot. Apple Newsroom

Program niezależnych dostawców napraw Apple wkrótce rozszerzy się na ponad 200 krajów i oferuje dostawcom usług dostęp do oryginalnych części, narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki w przypadku napraw pogwarancyjnych.

Wkrótce będzie dostępny w każdym kraju, w którym sprzedawane są produkty Apple. Uruchomiony pierwotnie w 2019 r. i rozszerzony na Europę i Kanadę w zeszłym roku, program umożliwia dostawcom dostęp do oryginalnych części Apple, narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki, aby oferować bezpieczne i niezawodne naprawy produktów Apple. Obecnie istnieje ponad 1500 niezależnych lokalizacji dostawców usług naprawczych obsługujących klientów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie.

„Uczestnictwo w programie było ogromną korzyścią dla mojej firmy, pracowników i klientów. Od momentu dołączenia otrzymaliśmy wspaniałe wsparcie ze strony samego Apple i jesteśmy w stanie zapewnić ten sam poziom usług naszym klientom. Przyniosło to nawet prawdziwej ekscytacji naszemu miastu.”

– powiedział Scott Baker, właściciel Mister Mac w Wimberley w Teksasie.

„Program był bardzo pozytywnym doświadczeniem dla nas i dla naszych klientów. […] W okresie COVID-19 niezawodny dostęp do części pozwolił nam dostosować naszą działalność do nagłego, wysokiego zapotrzebowania na naprawy pocztowe ze strony naszych klientów”.

– powiedział Nils Weber, kierownik projektu w firmie Pro Repair GmbH w Niemczech.

Wszyscy uczestniczący w programie dostawcy usług naprawczych mają także dostęp do bezpłatnych szkoleń firmy Apple oraz tych samych oryginalnych części, narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki, co autoryzowani dostawcy usług Apple (AASP) i lokalizacje Apple Store. Aby sprawdzić, czy firma uczestniczy w programie, odwiedź stronę support.apple.com/repair/verify-repair-provider.

Przystąpienie do programu niezależnych dostawców napraw Apple jest bezpłatne. Aby się zakwalifikować, dostawcy usług naprawczych muszą zobowiązać się do posiadania certyfikowanego technika Apple do wykonywania napraw. Proces certyfikacji jest prosty i bezpłatny. Kwalifikujący się dostawcy usług naprawczych mogą zakupić oryginalne części i narzędzia Apple w tej samej cenie co AASP i otrzymać bezpłatny dostęp do szkoleń, instrukcji napraw i diagnostyki.

Począwszy od końca tego tygodnia, zainteresowani dostawcy napraw w tych krajach i regionach, mogą dowiedzieć się więcej i złożyć wniosek o zostanie niezależnym dostawcą napraw na stronie support.apple.com/irp-program: Afganistan, Australia, Bangladesz, Bhutan, Brazylia, Brunei Darussalam, Kambodża, Wyspy Cooka, Fidżi, Guam, Hongkong, Indie, Indonezja, Japonia, Korea, Laos, Makao, Malezja, Malediwy, Mongolia, Birma, Nepal, Nowa Zelandia, Pakistan, Papua Nowa Gwinea, Filipiny, Rosja, Arabia Saudyjska, Singapur, Republika Południowej Afryki, Sri Lanka, Tajwan, Tajlandia, Tonga, Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Vanuatu i Wietnam.

„Chcemy po prostu pomagać” – poznajcie historie iDoit

Jeszcze w tym roku program zostanie uruchomiony m.in. w takich lokalizacjach jak: Albania, Algieria, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Argentyna, Armenia, Aruba, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Barbados, Białoruś, Belize, Benin, Bermudy, Boliwia, Bośnia i Hercegowina, Botswana, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Burkina Faso, Burundi, Kamerun, Kajmany, Republika Środkowoafrykańska, Czad, Chile, Chiny, Kolumbia, Komory, Kostaryka, Curaçao, Demokratyczna Republika Konga i Republika Konga Kongo, Dżibuti, Dominika, Republika Dominikany, Ekwador, Egipt, Salwador, Gwinea Równikowa, Erytrea, Etiopia, Gabon, Gambia, Gruzja, Ghana, Gibraltar, Grenada, Gwatemala, Gwinea Bissau, Republika Gwinei, Gujana, Haiti, Honduras, Irak, Izrael, Wybrzeże Kości Słoniowej, Jamajka, Jordania, Kazachstan, Kenia, Kuwejt, Kirgistan, Liban, Liberia, Libia, Madagaskar, Mali, Mauretania, Mauritius, Majotta, Meksyk, Mołdawia, Czarnogóra, Montserrat, Maroko, Mozambik, Namibia, Antyle Holenderskie, Nikaragua, Niger, Nigeria, Macedonia Północna, Oman, Palestyna, Panama, Paragwaj, Peru, Portoryko, Rwanda, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Sint Maarten, Somalia, Sudan Południowy, Hiszpańskie Wyspy Dziewicze, St. Barthelemy, St. Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Martin, St. Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, Surinam, Tadżykistan, Tanzania, Togo, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Ukraina , Urugwaj, Wirginia USA, Uzbekistanie, Wenezueli, Wallis i Futunie, Zambii i Zimbabwe.

W Polsce mamy całkiem sporo serwisów AASP, są to m.in. iMad czy iDream:

Krzysztof Kołacz

🎙️ O technologii i nas samych w podcaście oraz newsletterze „Bo czemu nie?”. ☕️ O kawie w podcaście „Kawa. Bo czemu nie?”. 🏃🏻‍♂️ Po godzinach biegam z wdzięczności za życie.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 1

Dzięki Louisowi Rossmannowi bo walczył z Apple o to żeby Apple udostępniało dokumentacje techniczną dla niezależnych serwisantów a że sprawa nabrała dużego rozgłosu to Apple teraz niby takie super że udostępnia tak ? ciekawe że dopiero teraz.